torstai 24. heinäkuuta 2014

Reissu lähenee loppuaan, uusi matka alkaa..

Kohta on lomareissu paketissa. Huomena suuntaamme takaisin Espoon "ghettoon", jossa vietämme vielä, tai pitäisikö sanoa, enää, noin kolmisen viikkoa, ennen kuin palaamme Jyväskylään, muuttokuorman kanssa. Katsotaan, mistä itsemme löydämme sitten :)! On ollut ihana nauttia pari viikkoa luonnon läheisyydestä täällä Vaajakoskella..Olen käynyt lähes joka päivä mustikkametsällä parin tunnin ajan..pulahtanut puhtaaseen lampeen, sekä nautiskellut lukuhetkistä pihakeinussa tai nurmikolla.. Olen saanut rentoutua itsekseni, sekä nauttia ihanien ihmisten seurasta.. Olen erittäin kiitollinen kaikesta tästä..



Ja olen toden totta innoissani siitä, että kohta voimme palata näille seuduille pysyvästi :)! Olen oikeastaan vähän hämmentynyt, positiivisesti. Tunnen oloni täällä jotenkin kotoisaksi ja vastaanotetuksi. Rehellisesti sanottuna, tuntuu oudolta sanoa "huomena mennään kotiin"..Koti tuntuu enemmän kuvaavan tällä hetkellä Jyväskylän seutua kuin Espoota. Olen ihastunut täällä erityisesti puhtaaseen luontoon, järviin, harjuihin ja männiköihin, joita on kaikkialla ympärillä. Minulla ei ole mitään sukujuuria Jyväskylässä, en ole koskaan liikuskellut näillä main, lukuunottamatta paria viime vuotta. Mieheni sukulais- ja ystäväpiiriä lukuunottamatta tunnen jotenkuten vain yhden ihmisen, tiedän muutaman tutun, kaikki täällä on siis aika uutta minulle. Siitä huolimatta rakastan tätä paikkaa, ja ota avosylin vastaan kaiken, mitä tuleman pitää! En koe oloani edes haikeaksi, ainakaan vielä, vaikka pääkaupunkiseudulle ja sen tuntumaan jääkin joitakin ihania asioita.. mennään elämän virrassa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti